About واردات از چین

Wiki Article

در صورت تایید از طریق مراجع ذی ربط، تمامی مذاکرات و مکاتبات با آنان و همچنین برگزاری جلسات حضوری و بازرسی از دفاتر و کارخانجات را نیز انجام دهند.

تامین کنندگان در سراسر جهان کالاهای متنوعی را ارائه می دهند که مناسب تجارت شما است. ممکن است بتوانید لوازم ارزان قیمتی پیدا کنید که مزیت رقابتی به شما می دهد یا لوازم جدیدی که به شما امکان می دهد یک محصول کاملاً متفاوت را بفروشید.

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم. برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

کشور چین به وسیله این الگوریتم به رشد اقتصادی خود کمک به‌سزایی کرده است. نمونه بارز این رشد، برند هوآوی است که با داشتن ۲۰% از سهم بازار، به عنوان با ارزش‌ترین برند جهان در سال ۲۰۱۹ و در مقام دوم پس از سامسونگ قرار گرفته است.

به دلیل نبود آشنایی با شرایط و قواعد حاکم بر واردات از چین، بسیاری از افرادی که در زمینه واردات از این کشور فعالیت داشتند را با شرکت بازرگانی سپاهان همراه آشنا کرده است.

در عین حال واردات باید با استراتژی کلی تجارت شما همخوانی داشته باشد.

انتخاب تأمین‌کننده برای خرید از چین شاید به نظر برخی افراد که تجربه‌ای در واردات ندارند، بسیار آسان باشد. اما در حقیقت این قسمت بخش بسیار مهمی است که اگر به‌درستی انجام نشود می‌تواند منجر به ازدست‌رفتن سرمایه‌تان شود.

اگر به فکر یک راه سودآور برای کسب درآمد هستید، واردات کالا از چین می‌تواند یک گزینه خوب باشد. چین یکی از بزرگ‌ترین و مهم‌ترین تولیدکنندگان در جهان است.

به طور کلی دو مرحله انتخاب کالا و انتخاب فروشنده از مراحل اولیه خرید و واردات از هر کشوری به شمار می روند.

پروسه واردات از چین ممکن است کمی سخت و زمان‌بر به نظر برسد اما اگر از روش درست اقدام شود، نه‌تنها واردات آسان خواهد شد، بلکه تأثیر زیادی در کاهش هزینه‌ها دارد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در این نوع خرید هر نوع اقلامی که طبق قانون وارد کردن آن اشکالی ندارد، می توانید خریداری کنید.

ایران یکی از کشورهایی است که بخش عظیمی از تجارت بین‌المللی آن با کشور چین است. بعد از چین، دبی، دومین مقصد تجاری ایرانیان است.

می توانید برای اطمینان مقداری از محصولات آن ها را به عنوان نمونه برای بررسی کیفیت کارهایشان بخرید. با وجود اینکه متحمل هزینه معامله اضافی می شوید ، ولی این روش بسیار خوبی برای ارزیابی فروشنده و نحوه کار خرید کالا از چین وی خواه بود. بعد از بررسی همه مراحل اگر فروشنده با عملکرد صحیح و دقیق خود را به شما معرفی کرد می توانید برای معاملات بزرگ تر به او اعتماد کنید.

Report this wiki page